|
Post by Rienna on Feb 19, 2015 11:11:07 GMT 2
Voit hakea omalle Florenassa asuvalle yksityishevosellesi hoitajaa, eli tallityttöä tekemällä tälle alueelle topickin. Hevosen omistaja saa päättää joitakin asioita hevosensa tallityttöä koskien. Voit joko antaa tallitytön itse päättää käyttääkö hän tasoja vai ei, tai voit jo hakuilmoituksessasi mainita, että haluat erityisesti jonkun joka käyttää/ei käytä. Tasoilla kun kuitenkin tulee erilaisia oikeuksia koskien valmennuksia ja kisoja, jotka eivät ole niin itsestäänselviä yksityishevosten kanssa. Voit myös sopia tasoja käyttävän kanssa erikseen esimerkiksi siitä, kuinka paljon hän saa kisata jos pääsee kisaaja -tasolle jne. Ilmoita siis hakemuksessa:- Kelle haet tallityttöä, linkitä hevosesi ja kerro siitä vaikka hiukan
- Jos sinulla on toiveita tallityttöä koskien, kerro ne
- Ilmoita saisiko tallityttö itse valita käyttääkö tasoja vai ei
- Muut erityisehdot kannattaa myös heti listata hakemukseen
Kun löydät hevosellesi tallitytön niin ilmoita siitä vieraskirjassa tai foorumin pikaviestillä tallin ylläpitäjälle ja kerro hoitajan nimi, sekä käyttääkö hän tasoja vai ei.
Hevosen omistaja ja tallityttö siis kirjoittavat samaan hoitokirjaan tarinansa.
|
|
inari
New Member
|
Post by inari on Feb 20, 2015 19:56:22 GMT 2
Walesinponi " Jetta" etsii hoitajaa! Mamman mussukka Jetpack Blues on rauhallinen hoidettava, vaikkakin ratsuna hieman vaativa. Suora lainaus luonteesta: Herraa on hankala saada liikkumaan ilmavasti ja pehmeästi, ellei kyseessä ole kisatapahtumaa. Jetta osaa temppuilla kotikentällä vaikka kuinka – ilmaiseksi ori ei anna sitten mitään. Joko ratsastaja hikoilee komentaessaan ratsuaan eteenpäin tai sitten lopetetaan.Tallitytöllä on suhteellisen vapaat kädet, jos ei tasoja valitse ja valmentautuminenkin on mahdollista! Tarinoiden lisäksi minun sähköpostiini saa laitella päiväkirjamerkintöjä halutessaan, tähtäänhän Jetalla kuitenkin jokin kaunis päivä laatuarvosteluihin! Tallityttö saa ottaa halutessaan tasot käyttöön, niin saa ainakin tutustuttua pikkuponiin kunnolla. Ota ihmeessä yhteyttä sähköpostiin inarilvesniemi et hotmail.com !
|
|